sunnuntai 4. marraskuuta 2012

HämR koulumestaruuspronssia!

Tämän kauden viimeiset kisat menivät sitten siinä, oman seuran koulumestaruudet. Tottelin Annan käskyä ja menin sen Helpon B:n, jossa ratkottiin junnumestaruus. Enhän mä mitään näille mun kouluratsastajaystävilleni mahda, joten kirkkaimmista mitalleista oli turha edes haaveilla. Ihmeen kaupalla kuitenkin saatiin junnupronssia, itse luokan sijoitusta en vielä toistaiseksi tiedä.

Photobucket

Aamu sählättiin letityksen ja kuolaimien kanssa; saatiin Rasmun karsinan oveen viritettyä heinäpussi, jotta pikku-lohikäärme pysyisi tyytyväisenä operaation ajan, koska käytävät oli varattu muille letittäjille. Sain varmaan siisteimmät letiti tähän mennessä aikaan! Joku totesi jossain välissä, että kumitutithan ei ole sallittuja edes seurakoulukisoissa, mitä minä en tietenkään ollut osannut ajatella kun nää koulusäännöt on ihan päättömiä muutenkin. No ei kuparirollerideekuolaimetkaan sen sallitumpia ole ja tuntsilta ei löytynyt tarpeeksi pitkiä lainakuolaimia, joten äiti sitten kiskoi sormet verillä niitä tutteja sitten irti.
13.5cm pituiset kuolaimet on aavistuksen liian lyhyet Rasmulle ja siksi siis käytetään noissa nivelissä tutteja. D-renkaiset on 14cm ja just sopivat.

Photobucket

Photobucket

Äiti meni ensin aikuismestaruusluokan sijoittuen toiseksi ja minä kiipesin sitten kyytiin. Verkassa Rasmu oli ihan kivan oloinen, rento ja pehmeä, mutta radalla iski pieni paniikki, kun ei ollut kavereita. Ensimmäisen keskiravin rikkoutumisen lisäksi ei mitään katastrofaalista tapahtunut ja muistin jopa radan, joten lopputulos oli tasaisen jännittynyt, mutta (kai) ihan siisti. Prosentteja saatiin 60.6, mikä on aika huikeaa, koska tämä oli mun ensimmäinen B:n rata ikinä ja toinen koulurata ylipäätään Rasmun kanssa. Olishan mulla videomateriaaliakin, mutta tässä pääsi nyt käymään niin, että koska koneelle on asennettu uusi Windows 8, ei Pinnacle enää toimi, edes uudelleen asennettuna... Luojan kiitos, mulla on parin viikon päästä synttärit, joten saan toivottavasti uuden ohjelman sitten silloin. Siihen asti pari viikkoa voi siis olla hyvinkin hiljaista täällä blogissa, koska videoita ei voi lisätä ja kuvia ei voi illalla pimeässä ottaa... Pahoittelen!

Jos teillä on suositella jotain hyvää ohjelmaa, niin otan suosituksia mielelläni vastaan!

2 kommenttia:

  1. Ihana toi " enhän mä mitään näille kouluratsastaja ystävilleni mahda" :D Mutta onnea hyvästä radasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no mitäs ootte tommosia tuuppareita kaikki! Kiitos! :)

      Poista