tiistai 25. lokakuuta 2016

Syksyisiä kuvia + vuosi Jaskan kanssa!

Viime viikolla tuli vuosi täyteen mun ja Jaskan yhteistyön historiassa, mitään tarkkaa vuosipäivää en muista, mutta viikon näin suurinpiirtein. Täytyy myöntää, että kauhulla muistelen niitä ekoja ratsastuskertoja kun olin ihan hukassa ja kujalla siitä, miten nelivuotiasta kuuluisi ratsastaa :D Jaskakin oli vielä todella kokematon, kunto ei meinannut riittää neljän 60cm korkean esteen radan suorittamiseen eikä tasapaino laukkavoltille. Aika pitkälle ollaan siis vuodessa päästy!

Leena Kahisaari kävi Aulangolla 16.10. kuvaamassa hevosia, joten käskin äidin tuuppaamaan Jaskankin kameran eteen. Tuloksena muutama tosi kiva poseerauskuva! Olisi kiva jos olisi laittaa tähän vertailun vuoksi joku rakennekuva viime vuodelta, mutta multa löytyy vain muutama puhelimella sivuviistosta otettu kuva, missä Jaska seisoo käytävällä, joten jätetään se nyt pois sitten.








Mulla on maailman suloisin pikkuheppa! ❤︎

2 kommenttia:

  1. Hän on suloinen! Ja mä oon niin kateellinen että sillä vaikuttaisi olevan paljon tukkaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tukkaa löytyy kyllä vaikka muille jakaa! 😅

      Poista